What pissed you off today

Put the world to rights here (off-topic discussion)
User avatar
Charlie_Sangster
Warrior of Metal
Posts: 117
Joined: Tue Jan 09, 2007 10:32 am
Location: South east London

Postby Charlie_Sangster » Sun Apr 22, 2007 12:07 pm

I'm just safe in the knowledge I am not emo.

BEER! Jager!! Mead!! Death!! BLACK! A...guitar....scale!

See?

Anyway! Back on topic eh? :D

User avatar
Lick Mars
I am the Law!
Posts: 3554
Joined: Sat Aug 20, 2005 11:00 pm
Location: Stuttgart
Contact:

Postby Lick Mars » Sun Apr 22, 2007 12:11 pm

Haha, brutal!

yes, I'm pissed off cos I'm too lazy to do any work.. damn sundays
Image

User avatar
l0C0
Paster of Muppets
Posts: 1575
Joined: Sun Apr 18, 2004 11:49 pm
Location: Manchester, UK
Contact:

Postby l0C0 » Sun Apr 22, 2007 11:47 pm

I managed to break my piano today! A piano is an expressive instrument therefore it should cope with having the fuck smashed out of it... ah well, the piano doctor is coming tomorrow.
Image

"Never get into an argument with an idiot: They will drag you down to their level then beat you with experience."

User avatar
lars_ulrichs_blister
Denim Demon
Posts: 6210
Joined: Fri Jun 11, 2004 11:46 am
Location: Birkenhead, Wirral
Contact:

Postby lars_ulrichs_blister » Mon Apr 23, 2007 6:46 am

l0C0 wrote: therefore it should cope with having the fuck smashed out of it... .


That depends wether your using your hands to do it, or a 20lb lump hammmer
If God is black then he is Samuel L Jackson

Image

User avatar
bungle
Denim Demon
Posts: 4731
Joined: Sun Dec 12, 2004 12:50 pm
Location: tampere, finland
Contact:

Postby bungle » Mon Apr 23, 2007 8:40 am

l0C0 wrote:I managed to break my piano today! A piano is an expressive instrument therefore it should cope with having the fuck smashed out of it... ah well, the piano doctor is coming tomorrow.


rick when will u learn not to let spainy sleep on ur piano.
Image

User avatar
Samildanach
Leather Rebel
Posts: 1007
Joined: Thu Apr 22, 2004 9:46 am
Location: Gwynedd, North Wales
Contact:

Postby Samildanach » Mon Apr 23, 2007 12:43 pm

Master of Puppets. (Ha, that came out as "Master of Puppeys" for a second there...)

My copy of Master of Puppets has been knackered for ages, and yesterday I finally replaced it. Somewhere between the first and second plays (during which time it was in the case) it somehow contrived to get itself scratched. So now I have to get a third copy. I can't even take it back to the shop and claim it was scratched when I bought it, because I got it in Caernarfon, which is 180 miles away. Damn.
Oh, hi. I'm not Hollywood Steve. You caught me typing a new signature. This is the story of Kenny Loggins writing 'Footloose'.

User avatar
jackcake
Denim Demon
Posts: 7487
Joined: Wed Mar 31, 2004 6:55 pm
Location: Moseley, Birmingham

Postby jackcake » Mon Apr 23, 2007 4:51 pm

Bloody Wales. :lol:

Dad's out with the youngest brother all evening, mum's at work, I'm stuck at home with the middle brother drinking himself stupid with his mate and generally being an anti-social wee gobshite.
Sarchasm: The gulf between the author of sarcastic wit and the person who doesn't get it.

Last.fm

User avatar
Samildanach
Leather Rebel
Posts: 1007
Joined: Thu Apr 22, 2004 9:46 am
Location: Gwynedd, North Wales
Contact:

Postby Samildanach » Mon Apr 23, 2007 4:57 pm

jackcake wrote:Bloody Wales. :lol:

:lol: Yeah, it's almost a shame I'm moving there.
Oh, hi. I'm not Hollywood Steve. You caught me typing a new signature. This is the story of Kenny Loggins writing 'Footloose'.

User avatar
Tet
Denim Demon
Posts: 8833
Joined: Wed Mar 31, 2004 8:09 pm
Location: Harrow
Contact:

Postby Tet » Mon Apr 23, 2007 5:56 pm

I bought a terabyte of disk space, only to find out when I got it home that despite the assurances of the guy in the shop, it didn't have any jumpers to drop the speed down to SATA 150, and hence my motherboard can't see it :-(
CH3NO2 -- It's the only way to be sure
You laugh at me because I'm different. I pity you, you're all the same...

User avatar
The Warlord
Hell Bent for Leather
Posts: 2805
Joined: Sat Oct 16, 2004 12:16 am
Location: Ossett, Wakefield West Yorkshire
Contact:

Postby The Warlord » Tue Apr 24, 2007 2:07 pm

Mobile Phones - The Devils fuckin Dildos!
Instant Wanker.....Just Add Beer!


Image

User avatar
Fatboy
Paster of Muppets
Posts: 1709
Joined: Wed Mar 31, 2004 9:33 pm
Location: The Bloodstock Signing Tent
Contact:

Postby Fatboy » Tue Apr 24, 2007 4:57 pm

The Warlord wrote:Mobile Phones - The Devils fuckin Dildos!
:lol: :lol: :lol: :lol:

User avatar
Lisa McNally
Rock Society Lead
Posts: 5748
Joined: Wed Mar 31, 2004 6:14 pm
Location: Hartlepool

Postby Lisa McNally » Tue Apr 24, 2007 5:58 pm

The Warlord wrote:Mobile Phones - The Devils fuckin Dildos!


:o That conjures up quite an alarming image in my mind! :o

Rob Bannister
Festival Compere
Posts: 2469
Joined: Sat Jul 16, 2005 10:04 pm
Location: Chesterfield
Contact:

Postby Rob Bannister » Tue Apr 24, 2007 10:37 pm

I realised today that I will never be a rich man. My daughter (nearly 5) looked at me with those gorgeous eyes and said "Daddy, when can I have a pony?".

I've been dodging the question for ages and my resolve is becoming severely tested!

I haven't the heart to say "never!".
The mighty arms of Atlas hold the heavens from the earth!

User avatar
Tet
Denim Demon
Posts: 8833
Joined: Wed Mar 31, 2004 8:09 pm
Location: Harrow
Contact:

Postby Tet » Tue Apr 24, 2007 11:59 pm

dragonmaiden wrote:That conjures up quite an alarming image in my mind!


I wasn't going to say anything. I'd assumed it was just me...
CH3NO2 -- It's the only way to be sure
You laugh at me because I'm different. I pity you, you're all the same...

User avatar
Lick Mars
I am the Law!
Posts: 3554
Joined: Sat Aug 20, 2005 11:00 pm
Location: Stuttgart
Contact:

Postby Lick Mars » Wed Apr 25, 2007 7:53 am

Because I wanna go back to bed!!
Image